times
times
angle-left
angle-right
angle-left

לפי מחקרים האם כמות החיפושים בגוגל ירדה מהרגע שטכונולגיית ה – AI יצאה לעולם?

כמות החיפושים בגוגל לא ירדה בעקבות התפתחות טכנולוגיית ה-AI, אלא השתנתה במבנה ובאופי החיפושים עצמם.
למעשה, גוגל דיווחה כי שילוב טכנולוגיות AI, כמו מודלים גנרטיביים (Generative AI) וממשק Search Generative Experience (SGE), הגדיל את המעורבות של משתמשים, שיפר את ביצועי החיפוש, והביא לשיפור כללי בשירותים כמו YouTube ו-Google Cloud.

השינוי המשמעותי הוא באופן שבו גוגל מציגה את התוצאות.
חלק מהחיפושים מקבלים מענה ישיר מה-AI, מה שמוביל לכך שמשתמשים לא תמיד לוחצים על קישורים חיצוניים (הקישורים בעמודי החיפוש בגוגל).
מגמה זו מעוררת חששות מצד אתרי אינטרנט ועסקים מקוונים, כי הפחתת הצורך בכניסות חיצוניות עלולה להוביל לירידה בטראפיק וגם בפלטפורמת של הפרסום הממומן, במיוחד עבור אתרים מבוססי תוכן ומידע.

באופן כללי, AI לא הפחית את כמות החיפושים הכוללת, אלא שינה את הדרך שבה גולשים מקיימים אינטראקציה עם התוצאות ומבצעים את החיפושים שלהם.
שורה תחתונה, הקידום האורגני בגוגל חי ובועט ומביא טראפיק סופר איכותי לאתרים שדואגים להיות מקודמים במילות מפתח איכותיות בעמוד הראשון בגוגל.

* קראו – פרסום באינטרנט לעסקים בעת מלחמה

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים

מאמרים נוספים

בואו נעבוד יחד

ספרו לי קצת על העסק שלכם.
עם הניסיון שצברתי בתחום הפרסום באינטרנט והבנת חשיבות בניית התשתית הנכונה לעסק,
נוכל להגיע לתוצאות מרשימות לקידום העסק שלכם בגוגל והעלאת התודעה של העסק שלכם
בעולם האינטרנטי, השגת מטרות, המרות ולידים איכותיים.

על העבודה שלי

קוראים לי עודד בן סימון
אני נשוי ויש לי 3 ילדים מדהימים.
חי ונושם את תחום הפרסום באינטרנט משנת 2007.
במשך השנים עבדתי מול אלפי לקוחות.
* מאמין בשירות אישי!
* לעולם לא סוגר עסקה אם לא נפגשנו פנים אל פנים!

העבודות שלנו

רוצים לדעת עוד?