מדריך קידום אורגני בגוגל
איך להתחיל ואיך לא להפסיק.

מדריך קידום אורגני בגוגל מ א עד ת

מתאים לעסק חדש ולמיתוג מחדש של עסק ותיק.

שלב 1.

בניית אתר – אם אתם עסק חדש או ישן הכי כדאי ושווה לכם זה לבנות אתר חדש בוורדפרס.
ואם אתם עסק ותיק בודקים את האתר הקיים ומחליטים אם יש צורך בבניית אתר חדש עם הפניות 301 או שדרוג של האתר הקיים.

דגשים לבניית האתר שיעזרו לכם בקידום האורגני.

1. בחירת דומיין מתאים – עדיף דומיין קצר. כדאי לבדוק אם ניתן למצא דומיין עם וותק כלומר שכבר היה עליו אתר אינטרנט בעבר.
(קראו גם –  בעלות על דומיין)

2. עיצוב האתר בצורה נוחה וקלילה לגולש – המטרה שלנו לתפוס לגולשים את העין ולהשאיר אותם כמה שיותר זמן באתר ולשכנע אותם לקרא את התוכן באתר ולעבור לפחות לעוד 4 דפים אחרים באתר ובסוף לגרום להם ליצור איתנו קשר.

3. בניית אתר מהיר – לזמן הטעינה של האתר יש חשיבות רבה.
פעם ראשונה כאשר הגולש לוחץ על הקישור מגוגל ומגיע לאתר שלכם.
פעם שנייה כאשר הגולש ממשיך לעבור בין דפי האתר חשוב שהוא יעבור מהר בין הדפים השונים.
חשוב מאוד שהטעינה לא תעלה על 3-4 שניות כי אז אנחנו יכולים לאבד את הגולש שמבקר אצלכם כרגע באתר.

4. תעודת אבטחה ssl –
 בכל אתר חייבת להיות תעודת אבטחה שמאשרת שהאתר מאובטח כלומר כל המידע שתשלחו לאתר, או המידע שתקבלו דרך האתר, הוא פרטי ומאובטח.

5. איחסון האתר – איחסון בשרתים נוחים עדיף בישראל אצל חברת איחסון שתענה לנו לטלפון אם תהיה בעיה.

שלב 2

חקר מילות מפתח כולל לתחום שלכם 
– איתור כל המילות מפתח הכי רלוונטיות שאנשים מחפשים בגוגל כאשר הם צריכים את השירות שאתם רוצים למכור או את המוצר.
מקדמי אתרים משתמשים בכלים שעולים כסף אתם יכולים להשתמש במתכנן מילות המפתח של גוגל.

חקר המילים נעשה פעם אחת בצורה לוקאלית כלומר כל המילות מפתח שיחפשו בגוגל עם מיקום של הכתובת שלכם או ערים שבהם אתם עובדים ומספקים את השירות שלכם לדוגמא:
לקוחה שמחפשת דלתות פנים בקריות כי היא גרה בקרית ביאליק בקלות גם יכולה לחפש דלתות פנים בחיפה בגוגל כי היא אמנם גרה בקריות אבל עובדת בחיפה ונח לה לצאת מהעבודה ובדרך הביתה לעצור בחנות דלתות פנים שממוקמת בחיפה.

פעם שניה חשוב לבצע חקר של המילים הגנריות כלומר כל המילים הכלליות הראשיות בתחום שאותם מחפשים הכי הרבה בגוגל במשך החודש, אלו גם המילים הכי קשות לקידום לעמוד הראשון בגוגל, חשוב לדעת את כמות החיפושים לכל מילה וגם אותם להטמיע באתר (תכף נדבר על זה…).

פעם שלישית חשוב לבצע חקר מילות מפתח למילות מפתח ארוכות שבשפה המקצועית קוראים להם מילות מפתח זנב ארוך, אלו בעצם המילים שמורכבות מ 3,4 ואפילו 5 מילים שמחופשות ביחד לדוגמא – דלת פולימר רוחב 90 לממ"ד.
אלו מילים מאוד ממוקדות ומדויקות שבד"כ גם יביאו את הפנייה ואת הסגירה שאנחנו כל כך מייחלים לה.

שלב 3

הזמנת תוכן מקצועי איכותי מעניין ולא חופר.

הטיפ שלי – תנו חשיבות לתוכן, יש לו משקל ענק שעושים קידום אורגני בגוגל ובאמת רוצים להגיע לעמוד הראשון בגוגל.
אם יש לכם זמן ואתם טיפה יצירתיים, עדיף שתכתבו אתם את התכנים לעצמכם.
ואם אתם אין לכם זמן חשוב מאוד לבחור בכותב תוכן איכותי, שידע לתחקר אתכם ולהבין בצורה הטובה ביותר איך העסק שלכם עובד, מי הלקוחות שאתם מחפשים, חוזקות שלכם ויכיר את המתחרים שלכם.
בקיצור אם אתם לא כותבים לעצמכם אל תתקמצנו ותשקיעו כסף בתוכן שלכם.

הטמעת התוכן בעמוד

אם השקעתם זמן או כסף בתוכן, חשוב שתדעו איך להטמיע אותו נכון באתר שלכם ואיך לשלב בצורה הנוחה ביותר גם חומרים ויזואליים כגון תמונות, תרשים, סרטון, טופס יצירת קשר, כפתורי הנעה לפעולה וכמובן קישורים לדפים רלוונטיים נוספים באתר.

שלב 4

הטמעת מילות המפתח מהחקר היסודי שעשיתם (נעשה ביחד עם שלב 3).

הטמעת כל מילות המפתח באתר החדש לפי האפיון שעשינו בהתחלת התהליך.
יש לפזר את כל מילות המפתח לפי הקטגוריות הראשיות ותתי הקטגוריות שיהיו באתר.
ביחד עם התוכן האיכותי שכתבתם או נכתב בעבורכם.

הטיפ שלי לשלב 3 ושלב 4.

תחשבו על הגולש שמבקר באתר שלכם
הטמיעו את המילים בתוכן בצורה הטבעית ביותר, חלקו את התוכן בצורה הטובה ביותר לטובת המבקרים באתר שלכם.
אל תחשבו דווקא על גוגל, בגלל זה קוראים לזה אורגני כי זה טבעי.

      טבעי לגולש = טבעי לגוגל

שלב 5

אופטימיזציה לכל עמוד שבנינו באתר

תהליך שחייבים לעשות בכל עמוד באתר.
בתהליך הזה אנחנו בעצם מתאימים את האתר לקריטריונים של גוגל.
(מקדמי אתרים עושים את שלב 3, 4 ו5 ביחד החל מהרגע שהם מזינים את התוכן ומסדרים את העמודים).
בסופו של יום אנחנו נעזרים בפלאגין יוסט ובעוד מספר כלים לניתוח העמודים על מנת להתאים כל עמוד באתר לקריטריונים של גוגל ב 100%.

אוקיי, האתר באוויר ביצענו את כל השלבים מה עכשיו?

1. רישום האתר במנועי חיפוש ואינדקסים.
2. תחזוקת האתר על בסיס יומי – חשוב לעדכן את האתר מספר פעמים בשבוע בתוכן חדש, תמונות חדשות או כל מידע שרלוונטי לגולש.
3. בניית פרופיל קישורים איכותי – קישורים מאתרים בתחום בד"כ אתרים שמספקים שירות משלים לדוגמא – אתר של משרד תיווך בחיפה יכול לקבל קישור מאתר של יועץ משכנתאות בחיפה ולהפך. (מטרת הקישור היא לתרום ערך מוסף לגולש ולהוביל אותו לעוד הסבר או שירות שהוא צריך ויעזור לו לקבל החלטה.
4. כתבות באתרים מובילים.
5. תפעול עמוד פייסבוק והעלאה של לפחות 2-3 פוסטים בשבוע.
בשפה שלנו זה נקרא סיגנלים מרשתות חברתיות.
6. תפעול כרטיס גוגל לעסק שלי.   קראו על Gmb – גוגל מאי ביזניס.
7. שדרוג תמידי של האתר, עמידה בעדכונים של גוגל.

לסיכום…

אם הגעתם עד פה אז אתם מבינים שניתן לעשות את זה לבד אבל זה מאוד קשה וגוזל לא מעט זמן.

חבר טוב אמר לי פעם.
עודד אם תנסה לעשות הכל לבד לא ישאר לך זמן לעשות כסף.

* אם אתם רוצים שנעשה לכם קידום אורגני לאתר או נייעץ לכם איך לקדם את האתר שלכם בכוחות עצמכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

עודד – 0542634434

פוסטים נוספים

בואו נדבר

נייד – 054-263-4434
דוא"ל – oded@m-p.co.il

למה אנחנו

• ניסיון משנת 2007.
• אפשר לדבר איתי בכל רגע – 054-2634434
• פרסום אישי באינטרנט. אין צורך לעבור דרך מזכירה או
לחכות 3 ימי עסקים.
• ניהול של מאות פרויקטים במשך השנים.
• צוות החברה מורכב ממקצוענים בלבד!
• עושים אתכם עסקה כדי לקדם אתכם באמת.
 
ההצלחה שלכם זאת ההצלחה שלנו ורק ככה תמשיכו
להיות לקוחות שלנו.

אנחנו אוהבים לעשות פרסום באינטרנט!
ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.

בואו נדבר

נייד – 054-263-4434
דוא"ל – oded@m-p.co.il

למה אנחנו

• ניסיון משנת 2007.
• אפשר לדבר איתי בכל רגע
054-2634434

• פרסום אישי באינטרנט. אין צורך לעבור דרך מזכירה או לחכות 3 ימי עסקים.
• ניהול של מאות פרויקטים במשך השנים.
• צוות החברה מורכב ממקצוענים בלבד!
• עושים אתכם עסקה כדי לקדם אתכם באמת.
 
ההצלחה שלכם זאת ההצלחה שלנו ורק ככה תמשיכו להיות לקוחות שלנו.

אנחנו אוהבים לעשות פרסום באינטרנט!
ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.