צחי וסרשטיין

אינג' צחי וסרשטיין, מנכ"ל חברת "מי אבן" מקבוצת W GROUP הינו אחד מיזמי הנדל"ן המובילים בישראל.

עם ניסיון של קרוב לשלושה עשורים, מהווה וסרשטיין (55, נשוי + 2) אורים ותומים בענף, וכמי שצבר רזומה יוצא דופן במהלכו התנסה במגוון חסר תקדים של פרויקטים ותכניות מורכבות.
במהלך תקופה זו רשם וסרשטיין פעילות ענפה במגוון תחומים, לרבות תכנון, ניהול ופיקוח על  שורה של פרויקטים בתחומי תמ"א 38, פינוי-בינוי, כמו גם מבנים מסחריים ציבוריים, תעשייתיים ונכסים מניבים בכל רחבי הארץ.

לאור הידע הרב שצבר ברבות השנים, מצליח וסרשטיין, בוגר הטכניון ובעל תואר שני בהנדסה אזרחית (התמחות בתחומי הקונסטרוקציה וניהול הבנייה) להוביל בגאון את חברת "מי אבן" ולמצב אותה כיום כאחת מחברות הבנייה המובילות בישראל, בעלת סיווג קבלני בתחומי הבנייה והתשתיות, לצד היותה חברת בת-קיימא הדוגלת בסביבה ירוקה ובהתייעלות אנרגטית.

יחד עם צוות מומחים עתיר ניסיון בתחומי היזמות, מקדם וסרשטיין מדי שנה פרויקטים איכותיים למגורים ולמסחר, אשר נחשבים לשם דבר ומהווים מקור השראה עבור גורמים מובילים בענף.

וסרשטיין חרת על דגלו תפיסה בלתי מתפשרת, אשר מציבה דגש עליון על ביצוע כל סוגי העבודות בצורה מקצועית לפני ולפנים, יחד עם אמינות, עמידה קפדנית בלוחות זמנים ושימוש בחומרי הגלם המובחרים בשוק.
ערכים אלו, המשתלבים עם מקצוענות לאורך כל הדרך, מהווים שדרוג לכל עסקת נדל"ן ומקנים לוסשרטיין מוניטין יוצא דופן, בשילוב עם שביעות רצון מיטבית מצד קהל הלקוחות.

מגוון השקעות הנדל"ן שמוביל וסרשטיין בשנים האחרונות משמשות כקרקע פורייה לפעילות יזמית, החל מבנייה למגורים על בסיס התחדשות עירונית, הרחבת יישובים, פארקים לתעשייה ומסחר, משרדים והיד עוד נטויה.
בין האזורים המרכזיים עליהן חולשת "מי אבן" שבניהולו של וסרשטיין, ניתן למנות פרויקטים רבים בגוש-דן, פיתוח יישובים קהילתיים, מושבים וקיבוצים בפריפריה ועד לביצוע עבודות תכנון אקסקלוסיביות לבנייה רוויה, וילות יוקרה ומגדלי מגורים רבי-קומות.

תודעת השירות הגבוהה שמוביל וסרשטיין, בשילוב יחסי אנוש מעולים ויכולת זיהוי ההזדמנויות העסקיות בענף הנדל"ן, מקנים לו יתרונות איכותיים וכאלו שהופכים כל פרויקט של הקבוצה לסיפור הצלחה מסחרר.

צחי וסרשטיין

דואר האלקטרוני:
info@wgroup.co.il

טלפון: 050-5688521

בואו נעבוד יחד

ספרו לי קצת על העסק שלכם.
עם הניסיון שצברתי בתחום הפרסום באינטרנט והבנת חשיבות בניית התשתית הנכונה לעסק, ביחד נוכל להגיע לתוצאות מרשימות לקידום העסק שלכם והעלאת התודעה של העסק שלכם בעולם האינטרנטי, השגת מטרות, המרות ולידים איכותיים.