times
times
times
angle-right

יועץ פרסום לעסקים באינטרנט

תוכן עניינים

עודד בן סימון, יועץ פרסום לעסקים באינטרנט

עסקים קטנים בינוניים וגדולים - ניסיון של 18 שנים בתחום.

אז למה צריך יועץ שיווק דיגיטלי שרוצים לפרסם באינטרנט

שנייה לפני שמתחילים בואו נבין 2 דברים חשובים מאוד…

1. מה תפקידו של יועץ פרסום בבניית תוכנית פרסום שנתית?
יועץ פרסום הוא האחראי לתכנון האסטרטגי של מהלכי השיווק והפרסום של העסק לחצי שנה או שנה קדימה. הוא מגדיר יעדים, קהלי יעד, ערוצי פרסום מתאימים, תקציבים ולוחות זמנים כך שכל שקל המושקע יניב לכם תוצאות מדידות לכסף שאתם משקיעים בפרסום באינטרנט.

2. למה אתם צריכים יועץ פרסום לעסק שלכם?
חשוב להבין מה מטרת קבלת השירותים של יועץ פרסום, בשביל זה אתם חייבים לענות בחיוב על השאלות הבאות:

  • האם אתם פותחים עסק חדש?
  • יש לכם עסק קיים כבר ואתם רוצים לשדרג את הנראות שלכם ברשת האינטרנט?
  • מסתכלים על המתחרים שלכם שקופצים לכם בפייסבוק, באינסטגרם , בטיקטוק או פתאום באתר חדשות ענק שאתם רגילים להיכנס אליו כל יום?
  • כל תחום החשיפה במחוללי AI השונים כגון: chat gpt או gemini מעניין אתכם וגם אתם רוצים להופיע שם בכל מיני שאלות שגולשים רלוונטיים לכם שואלים שם?
  • לא מרוצים מחברת הפרסום הנוכחית שלכם?

רוצים לדעת איך אני יכול לעזור לכם?
השאירו את הפרטים שלכם ואני אחזור אליכם עוד היום.

במה יועץ פרסום טוב יכול לעזור לכם?

בואו נפתח את זה לרזולוציות יותר קטנות

יועץ פרסום לעסקים באינטרנט שמבין עניין יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף בכל התהליך של הכנת התשתית לפרסום ובמהלך הפרסום עצמו.
הכנת התשתית שלכם תכלול את בניית האתר שלכם + פתיחה או שדרוג של עמוד הפייסבוק/ אינסטגרם שלכם כרטיס ביקור דיגיטלי, חשבון גוגל לעסק שלי ולפחות עוד 2 אזכורים חיוביים טובים בגוגל על מנת שכבר בתקופה הראשונית שלקוחות יחפשו אתכם בגוגל או ב chat gpt כבר אז יהיה לכם ייצוג אינטרנטי שמגדיר אתכם עסק כרציני וטוב.

בתהליך בניית אתר או שדרוג אתר האינטרנט שלכם חשוב שיעמוד לצידכם יועץ שמבין את האתגרים השיווקיים העומדים בפניכם בהמשך הדרך ורק ע"י כך אתם תצליחו לבנות אתר שבנוי נכון ונראה נכון ויכול להביא לכם פניות וסגירה של עבודה דרך האתר.
על היועץ להבין בטכנולוגיה ממנה יבנה האתר, אפיון האתר הכולל בניית היררכיה נכונה ונוחות גלישה מקסימלית לגולשים שלכם. יש לפרטים האלה חשיבות עליונה ב – הצלחת הפרסום שתעשו בקבלת וסגירת הפניות/לידים שתקבלו מהאינטרנט כאשר תתחילו לפרסם.

בתהליך הפרסום על היועץ להבין בכל סל מוצרי הפרסום שהאינטרנט מציע לכם: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, לינקדאין, טאבולה, אאוטבריין. גם ברמה האורגנית (טבעית) וגם בכל הנושא של קידום ממומן שכולל בתוכו גם רימרקטינג. עליו להבין בדיוק מי הקהלים ואיך האסטרטגיה שלכם צריכה להיבנות.

לקוחות ממליצים

שלבי העבודה של יועץ פרסום – תכנון ובניית תוכנית שנתית

1

ניתוח מצב קיים

  • סקירת נתוני מכירות, פעילות שיווקית קודמת ותוצאות קמפיינים.
  • זיהוי חוזקות, חולשות והזדמנויות.
  • בדיקה מעמיקה של מתחרים ומגמות ענפיות (בישראל).

2

הגדרת יעדים מדידים (KPIs)

  • הגדלת מכירות / לידים / חשיפה.
  • חיזוק מיתוג או מיצוב מחדש.
  • חדירה לשווקים חדשים או קהלי יעד נוספים.

3

בניית אסטרטגיית פרסום רב ערוצית

  • קביעת תמהיל בין פרסום דיגיטלי, מדיה מסורתית, יח"צ ופעילות שימור לקוחות.
  • התאמה עונתית (לדוגמה: קמפיינים לפני חגים או השקות מוצר).

4

תכנון תקציב ולוחות זמנים

  • חלוקת התקציב לפי ערוצים (גוגל, פייסבוק, טיקטוק,לינקדאין, אאוטבריין וכו').
  • קביעת אבני דרך לבקרה ומדידה רבעונית.

5

בניית אסטרטגיית פרסום רב ערוצית

  • מדידה חודשית של ביצועים (ROI / ROAS).
  • התאמת התקציב והקריאייטיב לפי תוצאות.
  • שמירה על גמישות בתגובה לשינויים בשוק.

למה כדאי לעבוד עם יועץ פרסום ולא לנהל לבד?

יתרון
הסבר
חסכון בזמן ובכסף
יועץ מנוסה מונע טעויות יקרות ובוחר אפיקי פרסום יעילים.
מבט אובייקטיבי
ראייה חיצונית מאפשרת קבלת החלטות מבוססות נתונים ולא תחושות בטן.
ניסיון בין-ענפי
היכרות עם שיטות פרסום ממגוון תחומים שמייצרות השראה וחדשנות.
מעקב מדויק
שימוש בכלים מתקדמים למדידת ביצועים ואופטימיזציה מתמדת.

איך אני נכנס לתמונה שלכם בייעוץ או בניהול הפרסום מ א עד ת??

הייעוץ שלנו יכול לעזור לכם וגם לחסוך לכם הרבה כסף וכאב ראש בבניה של העסק שלכם באינטרנט

ייעוץ בעיצוב הלוגו שלכם כולל כל המערך מסביב – כרטיסי ביקור, מעטפות, הזמנות עבודה, חשבוניות, קטלוגים במידת הצורך ועוד…

ייעוץ בבחירת ספקים ונותני שירות בתחום הפרסום באינטרנט.

ייעוץ בבניית אתר מתאים לעסק שלכם – אתר מותאם למובייל שיכלול הנגשה לנכים/מדיניות פרטיות לאתרים ואת כל התוספים שיעזרו לנו להביא פניות מהמבקרים באתר שלנו.

ניהול שם המותג שלכם באינטרנט – בדקו מה קורה שרושמים את השם של העסק שלכם בגוגל. "שם טוב משמן טוב".

ייעוץ בבחירת מסלולי הפרסום – פרסום בגוגל אדוורדס, ניהול קמפיינים ממומנים ברשתות בפייסבוק אינסטגרם, טיק טוק, לינקדאין, קידום אורגני לתוצאות הטבעיות של גוגל כולל קידום GEO (קידום בשאילתות שגולשים מחפשים ב CHAT GPT), ניהול ערוץ היוטיוב שלכם, ניהול מערך חוות דעת והביקורות עליכם ועוד הרבה דברים קטנים שמחברים בין כל המוצרי פרסום באינטרנט.

מעבר מושתף יחד אתכם על הדוחות החודשיים שלכם ועוד….

בין לקוחותינו

שאלות נפוצות

מה ההבדל בין יועץ פרסום לסוכנות פרסום?

היועץ מתכנן את האסטרטגיה ומלווה את הביצוע, בעוד הסוכנות לרוב מבצעת בפועל את הקמפיינים.

לא. יועץ פרסום קובע "פיקים" בהתאם לעונות ומאורעות שיווקיים.

המחיר משתנה לפי גודל העסק והיקף המדיה, אך לרוב נע בין 3,000 ל-10,000 ₪ לחודש.

באמצעות הגדרת מדדים ברורים (כמות לידים, עלות רכישה, חשיפות, המרות) ובקרה חודשית.

חשוב להבין – יועץ פרסום הוא לא רק “איש מדיה”, אלא אסטרטג שמנווט את העסק לשנה ממוקדת ותוצאות מוכחות.
הוא מסייע לבנות תוכנית עבודה שנתית יציבה, מבוססת נתונים ויעדים, שתאפשר לכם לצמוח בצורה מסודרת ולא ספונטנית.

על העבודה שלי

קוראים לי עודד בן סימון
אני נשוי ויש לי 3 ילדים מדהימים.
חי ונושם את תחום הפרסום באינטרנט משנת 2007.
במשך השנים עבדתי מול אלפי לקוחות.
* מאמין בשירות אישי!
* לעולם לא סוגר עסקה אם לא נפגשנו פנים אל פנים!

העבודות שלנו

רוצים לדעת עוד?

אתר זה עושה שימוש בקובצי Cookies ובפיקסלים (Google, Meta) לצורך ניתוח נתוני שימוש, שיפור חוויית הגלישה והצגת פרסומות מותאמות.
השימוש באתר מהווה הסכמה למדיניות הפרטיות של הקידום שלי.